torsdag 8 oktober 2009

WOW

Under eftermiddagen fick jag ett telefonsamtal från ett nr jag inte riktigt kände igen. I vanliga fall brukar jag i det läget vänta tills telefonen tystnar o se vad som händer men idag var jag osedvanligt uttråkad och kände mig lite vild så jag svarade. Konservationen som jag minns den: J=Jag H=Han

J - Hallå!
H - Hej, hur gammal är du?
J - VA?
H - Alltså jag vet att det är konstiga frågor o så men......
J - Vad vill du?
H - Alltså jag vill bara.....
J - Vem är det?
H - Var det dig jag köpte WOW_gubben av?
J - Hahaha. Nä, hahaha
H - Ok, hej.

Vad fan är det med moppepojkarna nu för tiden egentligen? Vadå köpa för jävla WOW gubbe? Annat var det på våran tid. Då levde vi med faran som bästa vän on the bottom of the edge.



BEST LYRIC EVER. Som Comic book guy skulle ha sagt.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahaha..
/ntrboy