måndag 7 december 2009

Jag skriver, alltså finns jag.

Det verkar som att jag överlevde helgen, trist. Kryllan var kanon, lite tråkigt att åka med Cinderella bara. Man får herpes bara man kliver in i terminalen, herregud vilket äckel till båt. Orkar inte dra några längre historier, resan innehöll allt en kryssningsresa med 17 grabbar bör innehålla. Det som händer på båten stannar på båten, yada yada yada.

 En rolig anekdot iof. Cirka 5 minuter in på bussresan TILL båten hade storchefen blivit hedersmedlem i en swingersklubb från Örebro som skulle upp o kötta loss på Cinderella. Bussresan renderade till slut i 3 medlemsskap. Huruvida dessa medlemsskap utnyttjades vill jag inte uttala mig om men jag håller det som föga osannorlikt då klientelet på klubben önskade en del övrigt att önska rent kroppsligt. Grabbarna fick iaf varsin pin som bevis för sitt nyvunna meddelmskap, hoppas det var allt dom fick.

Till sist en video jag snappade upp på ett DIF-forum jag läser. Är ni Djurgårdare så lägg 6 minuter o kolla o var stolta. Musikälskare kan njuta av musiken och övriga se på i stum beundran. Fy fan va fint att vara DIF.

MÅSHUD!

1 kommentar:

Stefan "Steve" Rehn sa...

MÅSHUD!

Jag säger PARKEN och TURIN!

Större än gulden i känsla!

Då va vi bäst!

PS. Det är fint att vara neger med!