måndag 6 juli 2009

U-land

Nu sitter jag hær i Nordens svar på Kazakhstan och kollar ut øver vidderna och surfar på værldens sløaste mobila bredband. Rætt soft i alla fall. Grillar, eldar, ølar. æter, och junar. Badade i havet igår kvæll, typ 15 skøna grader. Erbjød æven systersonen 200 pix før att han skulle bada, han nappade. Væl spenderade pengar.

Imorgaon ska det fiskas torsk. Jævlar vad jag ska tortera dom jævlarna om jag lyckas fånga nån. Ælskar att tortera fisk.

Nu ska jag lægga mig och læsa White line fever, Lemmys sjælvbiografi.

Det blir ju før øvrigt aldrig mørkt hær uppe, rætt mærklig kænsla. Ber om ursækt før fittbokstæverna, ændrar på det direkt efter jag organiserat trupperna och återtagit Norge och førslavat norrmænnen. SWEDEN WILL RISE AGAIN. HPE

1 kommentar:

Danne Fyris © sa...

Fy fan!

när kommer du hem?