tisdag 17 november 2009

7 dagars sorg.

VAFAAAAN. Nya ägare på pizzahörnan, vilket jävla svek. Den svinarga vithåriga gubben och hans son med  frillan fattas mig, DOM FATTAS MIG! Frågan är hur vi går vidare efter det här? Till att börja med tänker jag sörja i dagarna 7. Lista gärna favoriterna och diskutera minnen bland kommentarerna. Tillsammans är vi starka.

TOP 5 UTAN INBÖRDES RANKING:

  • Lara utan kött (båda såserna)
  • Inbakad vegetarisk utan ananas
  • Alfunghi med fefferoni
  • Hörnan
  • Inbakad alfunghi

11 kommentarer:

Anonym sa...

Varför är djur gjorda av mat om det inte är meningen att vi ska äta dem?!

Louie sa...

Är pizza ett djur?

Anonym sa...

Jag har lite connections som är goda vänner med familjen Cileli.
Ska luska ut varför.
Det väl den stora frågan.

VARFÖR.

Anonym sa...

Why!!!??!
Pizza nr uno:
Margeritha med jalapeno.
/ntr boy

Nyfors sa...

I nyfors så finns det massvis med bra pizzerior som bara väntar på dig!

Louie sa...

Nyfors för i helvete. Att jämföra pizzeriorna i Nyfors med pizzahörnan är ju som att jämföra Torshälla med New York. Dessutom så äter jag gärna mina pizzor utan att riskera könsjukdomar, ebola och HIV.

Anonym sa...

Grodan, Eskilstunas bästa blandade sås.

Ronnie sa...

Tappade tyvärr allt förtroende för grodan när de bytte ägare för ett tag sedan...

Min röst går till Nejlikan!

Louie sa...

Nejlikan? Jävla borgarpizza.

Anonym sa...

.., det enda stälet som någonsin hotat hörnan e gamla Torino,ett ställe i slummen som kan förtälja dom mest otroliga historier om bakfylla o pizza-frosseri..
Hörnan var vår borg, vårat hem, å vi saknar den, förevigt djurgården!
/ntr boy

Anonym sa...

Snyft!! Pizza Leffe har lämnat oss,vem gör min alfunghi nu?/Äffan