onsdag 11 november 2009

Förlåt

Jag vill härmed be om ursäkt för mitt föregående inlägg där jag hävdade att vi var sämst och visste om det. Det visar sig nu att vi endast är nästan sämst. Vi vet fortfarande om det dock. Dra åt helvete vad nice att vi klarade oss kvar. Äckligt skönt, hör ni det äckligt skönt. Lite synd bara att inte publiken fick sänka lite fler Aff-spelare, men det är sånt man får ta. Bajen i S1:an, trist, hihihi.

Var ett tag sen det bloggades sist, har hunnit med en hel del. Höjdpunkten måste ändå vara att jag lyckades slå bort en gigantisk flisa på en bänk från 1700:talet  i Västerås domkyrka. Skämsfaktor 100 då det var med jobbet. En annan höjdpunkt var avfirandet av min vän Jögges mage. Karln ska in under kniven o skära bort flärret. Lill-Stenbäck will be no more. En trevlig tillställning i bowlinghallen, buffé o rusdryck men inget klotkastande. Helt ok.

Har ni sett Raw på femman? Det har inte jag. Fick däremot det här härliga klippet skickat till mig. En mycket rolig australiensk snubbe. Lätt värt 10 minuter av livet.



Nu är jag hungrig som en ulv och ska äte. HPE

2 kommentarer:

Ronnie sa...

På riktigt? Skall han lägga sig under kniven!?

Anonym sa...

Gastrisk bypass. Inga problem!

Hahah! Han är guld! Jag såg honom när det sändes och han är helt i min stil! =)

Dock så saknar jag en kommentar om Gnaget. Du nämnde dif och kvalplatsen och Bajens nedflyttning. Men Gnaget utelämnade du helt av mystiska skäl. Hm ... =)