onsdag 6 januari 2010

Pisshundar.

Idag tog jag en iskall promenad genom ett snötäckt Eskilstuna. Det hade faktiskt vart riktigt fint med all snö om det inte vart för det faktum alla vidriga hundar gått o skvätt kiss i den så att det är gula pissfläckar överallt. Satan vad dom skvätter dom håriga asen. Får mig osökt att tänka på när jag som liten sex/sjuåring satt och junade för mig mig själv i en slaskig snöhög. Mina tygvantar var dyngsura och i brist på bättre saker att göra så började jag suga lite på dom. Döm av min förvåning när smaken av bajs plötsligt slår till i min mun som en blixt från den klaraste av himmlar. Jag hade på något sätt lyckats doppa ner min lilla pojkhand i en upptinad hundskit och mitt livs första skrikspya var ett faktum. Minnena fölföljer mig än idag. Huvva, bajs o kiss överallt. Detta måste få ett stopp.

Jag har lösningen. HUNDBLÖJA. Inför tvång på hundblöja på alla hundar som vistas i offentliga miljöer. Misstänker att detta kommer att bli en av kärnfrågorna inför valet i höst. Funderar på att göra som Petta Pistol o starta en facebookgrupp i ämnet. "Vi som kräver blöja på hundar". Detta kommer att bli stort, förbannat stort. Eller har lappen rätt? Jag vet inte, jag ver helt enkelt inte längre.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har mitt stöd broder.
/ntr boy

Danne Fyris © sa...

Mitt med. Detta kan bli stort.