måndag 11 januari 2010

Tjyv.

Idag när jag surfade runt lite på mitt favoritforum (DIF) så kom jag över en liten grej som jag känner att jag vill dela med mig av. Det är inte min intention att tjuva utan jag vill bara vidareförmedla det hela. Inget speciellt, bara lite småkul sådär. Orginalpostaren kallar sig Topper, cred till honom.



DIF-supporter sparkar ned Kenta Ohlsson efter han gjort 1-1, Råsunda 1973.
Kentas kommentar i intervjun efteråt matchen löd ungefär "Jag trodde det var en glad fyr som ville vara med och kramas".
Hif vände matchen helt efter det här och vann till slut med 3-1.

Hahaha, skön kommentar. Härliga tider strålande tider, inget snack om fotbollens död, världskatastrofer eller böter på 100 tals miljoner kronor. Bara att kliva upp o fortsätta köra. Bra där.


.

Inga kommentarer: