söndag 14 februari 2010

Grattis.

Idag firar Onkelns blog 1 år i livet. Det verkar vara en rätt stor grej ute i landet och folk har tom döpt dagen till "Alla Hjärtans Dag" eller "Valentines Day" i engelsktalande länder. Rätt otroligt att jag har så många läsare i utlandet egentligen då jag för det mesta jobbar med det svenska språket. Kul hur som haver.

Tydligen firar man tillsammans med sin livspartner och jag förmodar då att man sitter och läser bloggen gemensamt. Det verkar också ingå i ritualen att man älskar med varandra samtidigt som man kollar på klipp och bilder från bloggen. I vissa fall har man även hyrt in en så kallad "läsare " som sitter och läser mina kloka ord medans paren i fråga idkar kopulering med varandra.

Det känns stort att få en egen dag så här och jag måste även i fortsättningen försöka var ödmjuk inför uppgiften och stå med båda fötterna på jorden. Det är ju inte så att jag på nåt som helst sett ser ner på er otacksamma och värdelösa jävla smygläsare som helt utan att lämna feedback slukar i er mina kloka ord som dom vidriga parasiter ni är. Icke då, sån är inte jag, jag är en folkets man. Må hända att min piedestal är något finare gaaanska mycket högre än er andras och hade jag bara haft normal social kompetens så skulle jag ha blivit klonad och massproducerad för länge sen. Inget jag skryter med.

Mitt första vackra inlägg http://onkellouie.blogspot.com/2009/02/det-flyter-pa.html Perfektion i ett par rader text. 235 lika perfekta inlägg till blev det under mitt första år.

Så här ska jag fira


  Ok mongoloids, ha en bra Onkel Louis Dag (officiellt Alla Hjärtans Dag). Salam Aleikum.

Inga kommentarer: