lördag 14 februari 2009

Det flyter på

Äntligen började digitalboxen strula igen. Perfekt till helgen när man planerat in att vara nykter. Det är härligt när ödesgudarna öppnar sina enorma pungar och öser projekt över mig. Jag anser mig inte var speciellt begåvad med elektrisk apperatur eller gott tålamod så det hela förmodas sluta i nån form av misshandel av ovan nämnda digitalbox. Jag har iof ett par ströterminer på komvux så jag kanske fixar det ändå. Återkommer i ärendet.

Nedan följer en illustration av problematiken. Signalstyrka/kvalitet bör båda ligga på ca 70-95%.


3 kommentarer:

nature boy sa...

iiiiiihihihhiihi

Danne Fyris © sa...

kul att det rullar på.
är detta din domwdagsblog eller får man läsa något roligt också!?

Louie sa...

När roliga saker hända, roliga saker ni skola få läsa.