måndag 29 juni 2009

Sommarsvi.

Dra åt helvete vilket svi jag har arbetat upp idag. Känns som att 10 st industriarbetare står o smälter malm i skåran på mig, och dom är inte välkommna. Annars måste jag likt alla andra hylla vädret, bra där vädret. Man liksom skiner upp inombords av all sol.

De senaste dagarna har annars mest bestått av sol, grill, bad och öl, med obligatorisk bakfylla givetvis. Att hitta ett ciggkvitto från statoil från kl 06.39 är inte ok. I vanliga fall, nu är det sommar och allt är tillåtet.

Idag har jag varit i Sollentuna och rivit ut ett golv från Sollentunahallen, Sollentunas alldeles egna idrottshall. Det pissigaste jag har gjort sen jag slutade mitt förra jobb, tokpissigt helt enkelt. Nu orkar jag inte picka tangent längre, jag orkar helt enkelt inte. Ska badda svi, vi hörs.

Monster! ELLER?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha!

Hur kommer det sig att du har fått svi i skåran? Har det varit för blött på sistone eller, i dubbel bemärkelse?

Har aldrig hajat hur man får sådant där svi.

/Pekoraal.