torsdag 25 juni 2009

Supé.

Det blev visst ingen orm till stocken idag. Klev på ölen på balkongen igår istället. Vi var även nere en sväng på stan o kikade in läget, fan va unga alla jävlar är. Det är ju för fan jag som ska vara ung. Jag har väl också vart ung en gång i tiden. Vad fan hände, ge tillbaks min ungdom.

Efter krogbesöket gled vi hem till mig för en eftersläckare, givetvis, alltid eftersläckare. Efter nån timme blev vi hungriga och som tur var hade jag en genuin kock med som genast sattes i arbete. Det var ingen dålig måltid han styrde upp, oh my god vad god. Kika på det här.

Örtfriterade kycklinglårfiléer och tomat/kaprisragu med haltsrad struts chorizio och en len mangochutney yoghurt. Serverades med kanel och kardemummadoftande bulgur.


Nu tänkte jag lägga mig i pralinrummet o kolla på Seinfeld, men vi kan väl höras? Kika till sist in den här snubben. Shit va pinsamt och vidrigt värdelös människa. Serre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, men när fan blir det Stocken då?!

Kötta! Gööle, gööle!

Jag finns där och tar emot dig med en ölfika, det vet du!

/BerkA!