fredag 21 augusti 2009

Baltic Kristina.

Har nu spenderat hela morgon dammsugandes/diskandes/tvättandes/golvtorkandes endast iförd mässingen. Mycket erotiskt om ni frågar mig, testa. Kul att ta en walk on the wild side.

Om ett par timmar ska jag ta ståldiligensen upp till STHLM och kliva på Baltic Princess (jag saknar Baltic Kristina) med destination Tallin. Ska göra ett helhjärtat försök att inte bli våldtagen av ett kompani ryska sjömän den här gången, hur exotiskt det än må ha vart dom andra gångerna. Tänkte spendera storkovan på Champagne i baren under kvällen, 45 spänn är jag redo att hala upp. Blir väl ett par tusen i estländska zloty eller vad dom nu har för valuta, dom likbleka stackarna.

Just ja glömde ju, de sista 3 låtarna på augustis spellista är en bröllopp special. Otroligt väl framförda i kyrkan av mina vänner. Skulle vilja ha en bootleg på det framförandet. Hyll till emokillarna, sluta karva handled.

Sist men inte minst ger jag er Slipknot´s "Wait and bleed" i en mer nedtonad version. Kul för hela familjen. Puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad att höra att det finns ett par som håller fanan högt!!

Keep trhe spirit!! ;)

Ronnie sa...

Trött på att vara singel, eller?