onsdag 19 augusti 2009

Tröttmössa.

Skulle nyss ta en tur från rummet där datorn står ut till köket för att dona lite. Stannar efter endast ett par meter då jag till min stora förvåning upptäcker att allt är helt becksvart i vardagsrummet vars dörröppning jag passerar på vägen. Neeej tänker jag tv´n har pajjat, eller det kanske bara har gått en säkring. Ja, eller så kan man ju öppna själva dörren istället för att stå och stirra rakt in i den i x antal sekunder. Ingen fara på taket, endast en gammal mans huvud långsamt slocknar. Jag är trött idag, ytterst trött. Allt är den där jävla månens fel, den pekar på mig, pratar bakom ryggen och skrattar. Fråga Petta o Fyris, det är sant och dom kan styrka mina uppgifter.

Tänke ge er månadens spellista. http://open.spotify.com/user/squiddy/playlist/7khynJFjh17tOg3CcZvtgm Ja, Girls Aloud är underskattade, jag väljer inte musiken, musiken väljer mig.

Nu ska jag äta ett par rostade smekor och dricka lite proteindryck till andra halvleken av Liverpool-Stoke. 2-0 nu. LIV ERP DOUBLE O L Liverpool FC.

So long suckers.

1 kommentar:

Ronnie sa...

Har du målat dörren till vardagsrummet svart, alltså? Sjukt metal!