onsdag 5 augusti 2009

Sommarslusken rapporterar.

Fy fan va dålig jag har varit på att hålla blorren up to date under sommaren, nästan DIF-dålig, men inte riktit Grejen är ju att jag har så mycket kul att göra hela tiden plus att jag har "A fucking habit to support".

Appro på DIF så slängde jag och min gode vän Marrpan oss i en Safride-skåpbil o dyngade iväg mot Gävle i Måndags, det var ju verkligen värt det. Kom hem från jobb i Västerås runt kl 16.35. Tjugo minuter senare satt jag nyduchad och ombytt med en GPS i handen och styrde farkosten norrut. När vi väl kom fram och in på arenan passade Gefle på att dra in 2-0. Bra Djurgår´n braaaa. Skit samma, vi är iaf inte AIK.

Nu i helgen vankas det bröllopp i Hultsfred, det ska bli trevligt. Har jag hälften så kul som på svensexan så är det inget annat än succe. Fy fan vilken superkväll det blev. Grinda är grymt. Nästa år blir det skärgården igen.

Tänkte att jag skulle börja leva ett någosånär normalt liv under nästa vecka igen. Komma igång med träning och bloggande. Promise. Tills dess är det sommarslusken som får styra. Vi hörs.

Just ja, derby mot Bajen på söndag. Hoppas jag hinner. Toola upp er.

Inga kommentarer: