tisdag 18 augusti 2009

Jaha, då börjar man så smått börja vakna till liv efter helgens fruktansvärda bravader. Utnyttjade Å-festen till fullo under veckoslutet vilket innebar kalas i dagarna tre. Ja det stämmer, i dagarna tre. Jag skäms, inte alls passande för en herre i min ålder att hålla på med sånt trams.

Fredagen inleddes i den klassiska partyhålan casa del Louie (10 years of serving) med lite grill på balkongen, scälvfallet med tillhörande rusdryck i form av malt och druvnektar. Senare dundrade allt ifån kusiner till helt okända fruntimmer in i lägenheten för att förgylla min tillvaro. Tröttnade efter ett tag på sällskapet och lämnade dom ensamma i pralinrummet för att fortsätta min seans nere på lokal i city. Kvällen avslutades med sedvanlig efterfest och okänt klockslag för hemkomst under morgon/natt.

Hets från olika håll inledde lördagen. Bestämde mig till slut för att kolla fotboll på Olearys. Efter ett tag beslutade vi att detta var allt för påfrestande för våra likvida medel och det enda naturliga var tydligen att åter en gång bege oss till casa del Louie för ytterligare inmundingande. Denna gång med ytterligare tillökning på sällskapet av systrar med vänner. Återigen ner till lokal i city och avslutande med sedvanlig efterfest men med hemkomst på förmiddagen, nysoven och härlig.

Historien om söndagen tänker jag behålla hemligstämplad för en tid framöver. Men jag hade iaf trevligt.

Igår drog jag upp till Pennybridge för att se mitt kära DIF åka på en väntad torsk på Behrns arena. Fett äkta bortamatcher i Superettan nästa säsong, längtar redan, WANKERS.

Idag har jag slickat mina inre meterdjupa sår så gott det har gått. Har även utövat terapi i form av diskning av 3000 glas och tvättning av fimpkläder. Imorgon vaknar jag återigen som vardagslusken. Lämnar er med en fett skön video till en skön låt.Hepåer.

Inga kommentarer: