torsdag 14 maj 2009

Jobb dag 3

Så hände det då äntligen. Tröttnade på argentinaren o ringde bossen o sa att jag inte tänker komma imorgon. Inga probs, vi skickar en ny gubbe blev svaret. Jag blir också eventuellt ivägskickad någon annanstans redan under helgen. Sweet. Jag behöver lite extra smet efter balunsen. Annars var det en väldigt trevlig utsikt där jag jobbade. Mobilbild så hetsa inte upp er över kvallen.





Imorgon är jag ledig. Har seriösa planer på att hetsa upp nån i vilsta för plastkastning. Har speciellt en finsk flipperexpert i åtanke. Är nån sugen, hear off you. Dom har öl i Vilstastugan, bara en sån sak.

4 kommentarer:

F sa...

ironiskt att man ser mitt o pettas jobb. De fyra kranarna till höger om stadshuset.

Finsk Flipperexpert ! sa...

Kan bli bra skit !!!

Marcus sa...

ÖL!!!!!

Louie sa...

Ni har rätt allihop.