söndag 31 maj 2009

Sweet sunday.

Har vart en bra och soft söndag med träning och plastkastning. Jag vann givetvis frolfen men Jani den lilla finska pinnen närmar sig och han har blivit riktigt duktig. Han har redan vunnit en gång men vi får hoppas att det var en engångsföreteelse.

Imorgon ska vi som fick sparken från jobbet och SKA ha lönegaranti ner dit o slå knäskålarna av chefen. Lönen lyser nämligen med sin frånvaro, skulle ha suttit på kontot för en vecka sen. Han har missat massa vikig information och nu börjar det brinna i knutarna då de flesta räkningar ska betalas i dagarna. Ett glatt gäng som piper ner.

Sist men inte minst spellistan för maj månad. http://open.spotify.com/user/squiddy/playlist/32aKyXK7S1gIn9SaW01XiQ

Hur fan kan jag ha missat Kite, dom är ju guld. KRAMIZZZZZZZ





2 kommentarer:

Jani sa...

Du kan ju fethajja att det kommer att hända igen...

trbn sa...

nästa gång så spöar jag er båda två! jooooo! jag kom ju inte ens över 100 den här gången! jag har hört att man ska bli bättre om man spelar fler gånger men det tror jag fan inte på! för jag blir bara sämre o sämre!!!