tisdag 7 april 2009

Bark at the moon.

Jävlar va risigt jag sover när månen är full. Samma sak varje månad, säkert något som jag bara inbillar mig men för mig är det en sanning. Och det är jag som bestämmer. Vet att herr fisk lider av samma åkomma. Jag hade inga som helst problem med månfittan tills för ca 4 år sedan när min gode vän och mentor, Jörgen, Rune Calvin...... påtalade för mig att han hade problem med sömnen under perioden för fullmåne. Nu förbannar jag både honom och aset till måne varje morgon när jag sömndrucken sätter mig på cykeln och beger mig till jobbet, naken.

Sista jobbdagen imorgon, sen tar jag en dryg veckas ledighet, det är jag som bestämmer.

Jag lyckas hela tiden ramla över klipp och bilder med hundar när jag surfar runt på kvällarna. Veckans bästa bild presenteras nedan. Tycker inte ens om hundar så speciellt mycket egentligen men ibland händer det att dom roar mig.



Man tager vad man haver.

2 kommentarer:

Anonym sa...

finns det inget samband me att du oftast själv e full vid denna tidpunkt?
/ntrboy

Louie sa...

Ja men det är ju också månens fel. Alltid denna satans måne, lögner o svek är allt man får från den.