tisdag 28 april 2009

Ledighet dag 2.

Dag två som ledig var inte riktigt lika tillfredsställande som dag ett. Städning är ordet för dagen. Gick loss på köket, satan vad jag gick loss på köket. Fortsätter städandet imorgon då jag även får förstärkning av syskon, syskonbarn och fädrer. Jävlar vad dom ska få jobba. Att vara släkt med mig är inte enbart en dans på trosor.

Har även inlett ett projekt som innebär att jag lägger över alla mina samlingsskivor från jobbet till mitt x-box. Har bränt en jobbskiva i månaden sedan 2006. Mycket musik blir det att kötta över. Bra då jag icke har någon stereo i lägenheten, den ligger o vilar på vinden.

Hade tänkt att gå på handboll idag men avsod i sista sekund för att prioritera träning. När jag kom ut ur lokalen var det fullt slagsmål i entrén till sporthallen. Lommade dit i mina tofflor i hopp om att få dra en rak höger i fejset på en sillstrypare men det hela dog ut lika fort som det hade startat. Träligt. Härligt dock att GUIF vann. Kollade andra halvlek på TV och måste erkänna att jag är lite impad över publiken. Nästan samtliga klädda i rött. Synd att det inte finns någon riktig läktarkulrur bara. Den består mest av gubbar och gummor som klappar i takt, sång och flaggor är bristvara, träligt.

Såhär ska det se ut. TUUUUUNGT

2 kommentarer:

Berra sa...

Haha, grekerna är fan inte riktigt kloka.

Anonym sa...

jag gillart.
/ntr boy