torsdag 2 april 2009

Mongo BBQ.

Nyligen hemkommen efter en förträfflig middag på Mongolian BBQ. Min bordsdam för kvällen var ingen mindre en lill-fisken i egen hög person. Vi diskuterade världsliga problem och existentiell filosofi, förmodligen har vi diskuterat fram lösningar på det mesta. Minns dock i stort sett ingenting pga av panikmättnad. Känner mig nu enbart smutsig, svullen och utnyttjad. Det var det värt. Som min kära vän och arbetskollega Dan sa: Klarar du dig utan att bli magsjuk efter det där, då blir du fan aldrig magsjuk. Inga symptom på magåkommor från min sida ännu men det ryktas om att flyglarmet i lill-fiskens tarm redan tjutit. Själv vaknar man väl upp vid tretiden på morgonen av att man sprutlackerat hela sovrummet med diarré. Lite som trainspotting möter tubgirl. Kan bli kul, lovar att fota och blogga isf.

Skulle vilja bifoga en bild på tubgirl här men då riskerar jag nog livstids avstängning från blogger. Bifogar en bild på en farbror i tidningen istället. Minst lika upprörande.

Inga kommentarer: