fredag 3 april 2009

Vaknade till mig eget förtret i en helt bajsfri säng i morse, trist för er. Hade hoppats på nåt intressant att blogga om för en gångs skull.

Mindre intressant är att jag i posten idag hade fått två brev, ett från Kuriren och ett från Folket. Detta beroende på min stundande födelsedag om en dryg månad. Jag fick chansen att skriva ett par rader om mig själv, bifoga ett foto o få hela kalaset publicerat i tidningen helt gratis. Jag undrar följande. Vem fan är så självcentrerad att den skriver en uppsats i miniatyr om sig själv och gladeligen skickar in den för hela befolkningen att läsa? Skulle väl vara Björn Ranelid eller Patrik Ekvall då. Jag fyller år, se på mig, läs om mitt fantastiska liv och älska mig, undersåtar.

Ikväll blir det middag, biljard och hadderajor på Fame. Kan bli kul.





Kanske finns nåt kul att blogga om imorgon istället, förhoppningsvis helt utan att fekalier på något som helst sätt är inblandade. Har vi osis så minns jag ingenting som vanligt. HPE

1 kommentar:

Ronnie sa...

Sådant fick jag också...när jag inte svarade ringde de mig till och med!
Å andra sidan är vårat bloggande inte bättre om man tänker efter...;)