söndag 26 april 2009



Idag mådde jag sådär dåligt som tydligen är praxis på söndagar numer. I fredags var det fotboll i Stockholm. Det blev ett riktigt skönt gäng som åkte upp till slut. Många oväntade gäster som förgyllde dagen. Lite trist att det blev en aning uppsplittrat när vi anlände till Sthlm men i det stora hela vart det en riktig gulddag, resultatet till trots. Feta hyllningar till alla som var med. Kom hem runt 8 på morgonen, fett äkta.

Vaknade nån gång på lördagseftermiddagen och mådde ungefär som jag förtjänade. Det var bara att bita ihop o stila sig för att gå ner och möta upp kickboxarfolket för middag på Bamboo City. Efter nån bira och tjingtjong mat så var ordningen återställd. Blev upphämtad av en kamrat med bror och körd ut till Solvik där det vankades inflyttning/födelsedagsfest. Trevligt trevligt. Lyckades snika till mig lite öl eftersom att jag försov mig till bolaget. Tack kära vänner för dom ölen. Kvällen avslutades relativt tidigt med ett besök på Corner. Allt som allt ännu en lyckad dag.

Den här dagen har enbart innehållit pizza och soffligg. Sweet. Farsan ringde vid åtta o sa att han skulle vara här om två timmar. Det hade jag ingen aning om. För er som inte vet så bor han i norra Norge och hade tagit en bilresa på 150 mil bara sådär. Norrlänningar. Bra framförhållning. Gillart.

Inga kommentarer: