tisdag 21 april 2009

Hubert Cumberdale.



Kom att tänka på en gammal storfavorit idag. Salad Fingers den sjuka jäveln gjorde sig påmind i mitt lilla huvud. Man kan säga att det finns en tid innan SF och en tid efter SF. Kolla på honom, han kommer att ändra era liv för alltid, öppna era sinnen och få er att förstå. Jag känner minst 3 personer som är beredda att hålla med mig. Släpp in honom i era liv. Gör honom till er profet. Älska honom.

http://www.fat-pie.com/salad.htm

Seriöst, det är den sjukaste skiten på hela nätet och jag älskart. På bilden ovanför smeker han sina små bröstvårtor med nässlor, bara en sån sak. Vi har så mycket gemensamt.

3 kommentarer:

nature boy sa...

"i like rusty spoons"

Ronnie sa...

Haha! Shit - hur har jag kunnat missa det här alla år? Fookin´ genius!

Ronnie sa...

Efter lite grävande journalistik av bästa skola hittade jag den här wikipedia-artikeln om Salad Fingers skapare. Den verkar vara skriven av en sjuåring och rekomenderas varmt:

http://sv.wikipedia.org/wiki/David_Firth