söndag 1 mars 2009

Är det vår?

Känns som att det är lite vår på gång. Det är vi värda tycker jag. Ska piffa upp balkongen nu till vårkvisten tänkte jag. Har även vart i kontakt med min personliga inredare som redan har satt igång sin arbetsprocess. Det kommer att bli bra det här. Invigning och grillning den 2:a maj, min 25 års dag.

Bra fylla på sällskapet på Olearys igår, ingen hade nån karatefylla. Det brukar väl annars vara jag som står för den delen, det är inskrivet i mitt kontrakt. Nån måste göra skitgörat. Överlägset bäst under kvällen var när den långa killen som vi behåller anonym satte sig på osynliga bänken mellan borden. Hahaha, skrattade så att tårarna sprutade, snyggt Guiness-skägg. Summan av kardemumman, mycket trevligt. Betyg: 8.5 "jag har bajsat på mig sms till nån i telefonboken av 10.

Ikväll blir det nog handboll. Måste bara lyckas hetsa nån stackare att följa med. Är det nån som är sugen?

Är inte Stlin och Borat jävligt lika förresten?

Inga kommentarer: