måndag 2 mars 2009

Louie the Jinx.

Vill iom det här öppna brevet till nationen be om ursäkt. Det verkar dessvärre som att jag genom mitt idoga tjat om vår på något sätt lyckats vrida om hela klimatsystemet och nu försenat våren med gud vet hur länge. Det var aldrig min intention att åsamka er läsare någon som helst lidelse. Denna själviska handling kommer givetvis beivras och straffet sätts till späkning á tio timmar. Denna späkning innebär att jag imorgon kommer att leva som mig själv under 10 stenhårda timmar. God have mercy on my soul.

Dagens låt:



Dagens tips:

Lite aromat på dina popcorn gör dom både mer aptitliga och roligare att äta. Kul för hela familjen. Testa.

2 kommentarer:

Ronnie sa...

Aromat är numera förbjudet på Sveriges skolor. Bara så du vet...;-)

Anonym sa...

Ingen lidelse orsakad:))...