tisdag 3 mars 2009

Brott och straff.

Idag har jag stått upp rakryggat och tagit mitt straff som en riktig man. Dom 10 timmar jag tvingades leva som mig själv var nåt av det västa jag någonsin fått utstå. Det är inget som jag önskar ens min väste fiende, kanske gubbjävlen som går runt med öppen mun på stan och samlar burkar. Han har en otrolig förmåga att visa sig varenda gång jag råkar ha något ärende i city. Hatar´n.

Fick ett litet bonusstraff i form av ett finger i ögat när jag tränade, det var jag värd. Finns chans till blåtira. Njut.

Imorgon har jag långt gångna planer på att gå på så kallat aftonsim i vattenpalatset. Bastu extreme, smaka på den. Nån stackare får stå o veva som en besatt med en handduk i bastun, bara det är värt entrépengen på 60 utav rikets kronor.

Idag hittade ett sjukt roligt klipp på en hund som ligger o drömmer mardrömmar. Kolla in och skratta. Ett skratt sägs fölänga livet, bara en sån sak. Känner igen mig så mycket i stackarn, har gjort precis samma sak otaliga söndagar.



Jag ljög, det har aldrig hänt.

Inga kommentarer: