torsdag 26 mars 2009

Memory lane.



Skapligt cool kille. Får mig att minnas forna dagar. Tex när jag o Sulla körde Clockworklooken på en maskerad på gamla brasseriet, succé. Körde samma grej på ett legendariskt helloweenparty i den kungliga hufudstaden. Legendariskt snarare för att Roines farfar missuppfattade syftet med vår resa mer än själva festen. Runken berättade glatt för farbrorn att han skulle gå på helloweenfest i Sthlm, farfarns kommentar var: VA? Ska ni på heroinfest i Stockholm? Heroinfest, WE WISH.

Imorgon tog jag ledigt, trött mussla. Vad händer?

1 kommentar:

Ronnie sa...

Haha - mitt bästa minne från den festen är tunnelbaneresan från Centralen till Midsommarkransen med stopp för att handla bananer på vägen. Samt att jag fick spö med min egen batong av en tjej.

Ryktas om partaj hos Oliven på Lördag. Vi syns väl?