söndag 15 mars 2009

Coach Louie

I lördags vankades det träningsmatch för mitt fina Djurgården mitt i Södermanlands residensstad Nyköping. Inter Åbo från Finland stod för motståndet. Ryktas om att åtminstode 85% av spelarna i Inter har släkt i Torshälla. Steffe med håret hämtade en ytters bakfull Louie som hade tillbringat fredagen på lokal spelandes biljard och drickandes öl. Mina skinkor smärtade något så jävulskt och jag haltade fram likt en skadeskjuten kråka. Smärtan kan vara en direkt konsekvens av x antal timmars sömn sittandes i en fotölj, jag vet helt enkelt inte. Kan ha blivit besudlad i stadsparken också, jag vet helt enkelt inte längre.

Efter första halvlek stod det 0-0 och jag var missnöjd med spelet och klev helt enkelt fram och coachade tillsammans med Zoran o co. Inter gjorde 1-0 innan jag tyckte det var dags att byta in Trimi Makolli som en stund efter att ha blivit inbytt gjorde 1-1. Fingertoppskänsla av mig där.

1-1 blev även slutresultatet. Medioker match. Skulle ha klivit in o coachat i ett tidigare skede.

När matchen var slut drog vi in till centrum o rockbaren där vi käkade pirra o kollade andra halvlek av Manu-Liverpool. En match som inte var speciellt medioker. 1-4 till Liverpool. Dom verkar klara sig utan mina kunskaper på ön.








4 kommentarer:

Ronnie sa...

Det råkar inte vara så att du sprang på Black Mamba på vägen hem i fredags? Skulle förklara en del...

nature boy sa...

hahahaha

Anonym sa...

Hej

Gillade du mig?

Anonym sa...

Han har man ju redan träffat!!

O jag är säker på att du träffa han i stadsparken, du med!!!

/Ljungman