fredag 20 februari 2009

AOSKAOSKAOSKAOS

Jaha, det här blev ju en oväntad dag på många sätt.

  1. Började som vanligt med jobb. Betyg: 2 slitande slavar av 10 .
  2. Fortsatte sedan med att hjälpa en god vän flytta ut till Solvikstrakten. Betyg: 7 bjudpizzor från T-hälla av 10 .
  3. Efter hemkomst dök Fyris upp här o skulle hjälpa mig att ansa skalpen. Vad jag inte visste var att han hade med sig kopiösa mängder alkohol. Trots hans ihärdiga tjat tackade jag vänligt men bestämt nej till ovan nämnda dryck. Desto mer alkohol till herr fisk. Betyg: 5 alkoholfyllda doktorsväskor av 10.
  4. Klippningen gick helt enligt planen trots ökad påverkan hos mitt sällskap. När han sedan bestämde sig för att sätta sig framför min dator och spotifya började det hela plötsligt spåra ur. Betyg 6 berusade frisörer av 10.
  5. Fisken slukade minttuu black och kronenburg i takt med låtbytena på spotify och han började nu gå över stadiet berusad och närma sig dyngrak. Jag lade mig på soffan och lät han hållas för stunden. Betyg: 4 binge drinkers av 10.
  6. Jag beslutade mig för att gå o titta till hetsdrickaren och kom precis i samma sekund som han postade ett obegripligt inlägg på sin blogg. Efter det reste han på sig och stöp i backen. Hur det hela slutade får jag lov att återkomma med när jag har fått klartecken av alla inblandade. Betyg 2 överkonsumerande amatörkockar av 10.
Uppstigning i ottan för herr Louie, Okristeligt.

Inga kommentarer: