torsdag 19 februari 2009

Kalla kriget, version 2.

Endast ett par timmar återstår inna helgen gör sitt intåg i våra liv. Vare sig vi arbetar, har sportlov eller snyltar på staten (lyllos) så kommer den, och den är efterlängtad av oss alla.

Idag var jag duktig o sprang hem från sporthallen efter avslutat pass. Må vara att det bara är ett par hundra meter men att jag sprang kan ingen ta ifrån mig, Hör ni det, INGEN.

Dödläget i vardagsrummet kvarstår. Har fått indikationer på att digitalboxen allierat sig med dvdspelaren och att de tillsammans nu bearbetar x-boxet. Funderar på att kalla in nån form av fredsmäklare som kan lösa situationen innan vi får ett nytt gaza på Otterstreet. TV-suget är inte påtagligt men det är ju ändå soft att sitta o zappa lite, bara för att.

Har ökat dosen av sufande radikalt på senare tid. Förmodligen en direkt konsekvens av mitt eget kalla krig. Har kommit över ett par roliga klipp här i dagarna. Jag har även beslutat att dela med mig av 2 av dessa, var sig ni vill eller inte. Temat är animerat.

Favoriterna i Family Guy driver lite med Christian Bales utbrott. (Känner ni inte till utbrottet i fråga så sök på youtube. Karln går bananas på nån stackars ljuskille som inte behagar honom.)



Forna favoriterna i Simpson har ett nytt intro. Kanske old news. Trist isf, lev med det.



Lyssnar för övrigt på Eldkvarn just nu. Redig gubbmusik. Det kanske stämmer som dom påstår, att jag fyller 30 i år. Nä, inte en chans. Dom ljuger o konspirerar mot mig. Allihop. Hör ni det. ALLIHOP.

Inga kommentarer: