måndag 16 februari 2009

Ho Chi Minh for dinner.

Så, var inte oroliga, jag är hemma nu. 1 av 5 dagar avklarade. Skönt att komma hem o se att det inte ligger nån naken och okänd man och gnider sig mot mina möbler. Petta har för övrigt sagt att han ska ligga här nån dag när jag kommer hem. Utsläppt änglahår och hela kittet är jag lovad. När vi ändå är inne på Petta aka Natureboy så hade han skrivit ett tänk/läsvärt inlägg i sin blogg. Håller med till fullo men förbehåller mig rätten att klaga och vara bitter ändå. Sån är jag.

Ikväll vankas vietnamesisk middag och jag har längtat enda sedan igår förmiddag. Satrikan vad gott det ska bli. Hemlagat av en autentisk vietnames givetvis. Återkommer framåt kvällningen med recension och eventuell diarré.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde hyra ut denna autentiska vietnames till mig så jag oxå får äta gott!

Anonym sa...

har du gift dej?

Danne Fyris © sa...

Maten var äcklig -
men du rörde inte en minh.