onsdag 18 februari 2009

Kommer jag sakna den?

Vet inte varför men jag tänker på Petta när jag ser den här bilden. På riktigt.




Nu är det iaf nystädat och fräscht här. Gick loss på toaletten i ungefär en timme. Jag beslutade mig under städandet för någonting som förmodligen kommer glädja er alla. Imorgon ska det ske, då ska jag ringa. Toastolen ska bytas ut. Så nu kan ni sova gott i vetskapen om att mina skinkor snart kommer att glida ner på fräscht porslin.

Nu ska jag fan göra natt. Trött som en mårt. Hare bra o sov sött.

2 kommentarer:

Ronnie sa...

No offence, mate - men det var på tiden att den gamla stolen for till himlen.

Motiverad fråga: hur har jag lyckats missa att din blogg fram till alldeles nyss?

Louie sa...

Jag är färsk i den här sfären. Nu när du äntligen har hittat hit vill jag gratulera dig för att ditt liv äntligen är fulländat.