söndag 15 februari 2009

Viikonlopun loppu. (editerat, tack anna aka Thn finnen)




Nu sitter jag här o pickar på bokstäverna framför mig igen. Som besatt smiskar jag dom i häpnandsveckande takt och låter orden flyga ut över skärmen o bilda obetydliga meningar.
Hemma igen efter sporthallsutlykten. Matchen slutade föga överraskande med Guifvinst. Och det blev till en riktig storvinst för hemmalaget. Matchen slutade 37-22. Varken Bosse eller jag tyckte det var speciellt spännande, det mest exalterande var om Guif skulle komma över den (tydligen) magiska gränsen 40 mål vilket såklart inte blev fallet, förmodligen mitt fel. Jinxy B.

Bosse förresten, hyvens gubbe som bjussade på såväl matchbiljett och skjuts. Sånt uppskattas el grande. Kanske försökte han bara lisma för att bli nämnd i bloggen, tveksamt. Till middag vankades det pirra. Fick musslor på istället för champinioner. Såna småsaker bekommer mig inte längre. Jag åt ändå, minus musslorna dom stackarna. Förstår att intresse finns att veta vad jag mer har haft för mig men jag har faktiskt inte tid, måste göra grejer. Ser fram emot en vecka i helvetet. Fredag kl 13.00 är jag åter fri, fri som en lemur på zoo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

viikonlopun loppu?

Louie sa...

Ja just det.