tisdag 17 februari 2009

Vem vare som kasta?

Såååå, hemma igen efter ännu en underbar och givande dag hos min vördnade arbestgivare. Det är en ymnest att få ingå i teamet kring mina chefer. Jag är en lyckligt lottad liten sate. Ironi mina vänner, ironi. Slappna av, det är på skoj.

Snart vankas 2 svettiga timmar i sporthallen, veckornas höjdpunkt. Märkligt egentligen. Se fram emot svett, smärta och andningssvårigheter. Det är säkerligen nyttigt för kroppen på nåt sjukt jävla sätt. En komplex konstruktion vi förfogar över.

Lägger ut månadens playlist för er med intresse och spotify. Februari är en jävla bajsmånad och bör således avspeglas i musiklyssnandet vilket jag hoppas att det gör.

http://open.spotify.com/user/squiddy/playlist/5dnaUSj9qi3Z4TZhuKLJFw

När jag lyssnade igenom den sist märkte jag att det var minst 3 låtar som hade kobjällra med som komp, en slump får vi hoppas. Hur som helst kom jag att tänka på en rolig sketch med bla Will Farrell och Blue Oyster Cult.

http://www.funnyhub.com/videos/pages/snl-more-cowbell.html

En jävligt bra låt dessutom. Hittar ni dom övriga bjällrorna?

1 kommentar:

Ronnie sa...

Bra låtar där! Extra kredd för att du tagit med Wellan. :-)

Skall kolla upp bjällrorna...