tisdag 24 februari 2009

This is for my friends.

Tänkte på en sak efter att jag smällt i mig semlan som firren så fint levererade till mig. Fan vilka bra kompisar man har egentligen. Ni är ju fantastiska, bjuder på middagar och semlor, hjälper till med ditten o datten och är allmänt sköna. Fan va guld det skulle vara om jag gillade er också. Nä, jag gillar er det vet ni. Läs texten till This is for my friends från Electrostar plattan det gäller fortfarande. 10 år senare. Helt otroligt egentligen. Hyll till er.

Not the weekend friends for good times but the real good friends for bad times. This song goes out to them.....

Pratade lite med Anna från Trollhättan igår. Hon påminde mig om att jag lovat att åka ner dit iklädd en hundkostym och låta mig bli styrd i nån form av agilitytävling. Hur tänkte jag när jag lovade en sån sak? Letade lite efter hundkostymer på nätet idag. Kammade som tur var noll. Skönt. Då får vi lov att ställa in.

När jag surfade runt letandes efter kossar ala dogge så hittade jag en del andra bilder som jag tyckte var sjukt roliga. Jag vet inte vad det är med djur i människokläder men det är bra mycket roligare än vice versa.











Djurgårn fick 2-2 idag mot Skellefteå. Inte bra. Slutspelet är långt bort nu. FAAAN.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Duh.. det blir INTE inställt bara för att du inte hittar hundkostymen! Bara att börja SY Ludde, bara att börja sy...

ulricehamn i maj. du är redan anmäld.

Anonym sa...

Och det var inte så svårt att hitta heller.. Hehe!
http://www.nextag.com/dog-adult-costume/search-html

;)

Ronnie sa...

Haha! Pirathunden är ju guld! :-)

Anonym sa...

Tror jag vet ett ställe i Stockholm. Kan kolla det åt dig;)

/// Östman